Firma przyjmuje wszelkie zastrzeżenia i uwagi związane z realizacją szkoleń otwartych i zamkniętych za pośrednictwem formularza reklamacyjnego przekazanego w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: PROXYMO OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
ul. Szlak 77/222
31-153 Kraków
e-mail: szkolenia@proxymo.pl
Zgłoszenie musi zawierać wszystkie informacje, oznaczone w formularzu reklamacyjnym jako wymagane.
W przypadku braku wymaganych informacji, firma wyznaczy uczestnikowi 7 dniowy termin na uzupełnienie zgłoszenia
Zgłoszenia reklamacyjne zostaną rozpatrzone nie później nie w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
Uczestnik usługi składający reklamację może wnioskować o:
Dodatkowe, bezpłatne materiały dydaktyczne – forma oraz zakres materiałów zostanie uzgodniony indywidulnie z uczestnikiem.
Bezpłatny udział w szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce organizowane przez firmę. – termin kolejnego szkolenia zostanie uzgodniony z uczestnikiem indywidulanie z uwzględnieniem dostępności miejsce i harmonogramu szkoleń organizatora.
Bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem (w przypadku szkoleń zamkniętych).
Zwrot kosztów usługi – będzie możliwy tylko w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomienia uczestników o zmianie terminu drogą mailową lub telefoniczną.
Firma zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, w przypadku gdy będzie ona wynikać z nieznajomości zapisów zawartej umowy.
Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie w przypadku, gdy przedmiotowe szkolenie uzyska średnią z ocen poniżej 3 (w skali 1 – 5) stosowanej w firmie ankiety ewaluacyjnej.